.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!
مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار....
آب آشاميدني و دعواي قبيله اي سوادكوهي‌ها !!!

مردم شهر زيراب از توابع شهرستان سوادكوه با تجمع اعتراض آميز در جلوي اداره آب وفاضلاب  اين شهرستان خواستار توقف انتقال آب شهر زيراب به شيرگاه شدند .البته آقاي فرماندار در ادامه شعار دولت نهم به جای گفت و گو با مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر زیراب به تهدید آنان پرداخته  است.
بر اساس گزارشها ي ارسالي حدود ۵۰۰ نفر از اهالي زیراب در اين تجمع اعتراضي شرکت کردند. معترضان مي گويند استاندار مازندران به علت نسبت فامیلی همسرش با مردم شیرگاه موافق انتقال این آب به شهر شیرگاه است.
مردم شهر شيرگاه از توبع شهرستان سوادكوه در حالي از آب آشاميدني سالم محرومند كه  بيش از 12 سال است از تصويب طرح آب رساني به اين شهر مي گذرد. روزه آب رساني به شهر شيرگاه از جمله طرح هايي بود كه در سفر سال 74 مقام معظم رهبري  به استن مازندران به عنوان طرح ويژه با اولويت بالا با اعتباري بالغ بر يك ميليارد تومان به تصويب رسيده بود
. اين در حالي است كه اكنون اب شرب مردم اين شهر  از چاه هاي اطراف و رودخانه هاي يرامن شهر تامين مي شود كه آلوده و بيماري زا است . بر اساس اين گزارش، پساب‌هاي صنعتي برخي كارخانه‌ها در مسير رودخانه‌ها به داخل آن ريخته مي‌شود كه مي‌توان به كارخانه‌ «اشباع تراورس» اشاره كرد
. به گفته يكي از ساكنين اين منطقه، چندي پيش، كارخانه‌ «اشباع تراورس»، پساب‌هاي صنعتي خود را كه شامل ازت و گرازوت است در درون رودخانه ريخته كه علاوه بر ايجاد بوي نامطبوع، موجب شيوع بيماري انگلي و عوارض پوستي در منطقه مي‌شود.عليرضا جمشيدي فرماندار سوادكوه چندي يش در گفگتويي اختصاصي با روزنامه كيهان  با اشاره به پيگيريهاي صورت گرفته در خصوص انتقال آب گلناب دره به شهرهاي زيراب وشيرگاه اظهار داشت : بر اساس كارشناسي مسئولان آب استان ديبي آب گلناب دره براي انتقال به شهرهاي زيراب وشيرگاه پايين است و بقدر كفايت براي هر دو شهر نمي باشد. جمشيدي در همين ارتباط افزود: در آخرين جلساتي كه با مسئولان آب استان داشتيم مقرر شد ظرف 6 ماه آب ( دراسله) به آب گلناب دره متصل شود تا كمبود آب شهرستان تامين شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 10 مرداد 1386
مدیریت محترم سایت شمال نیوز
با سلام
در سالی که به درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی نام گذاری شده انتخاب تیتری که فقط باعث تفرقه و نفاق می شود چه معنا دارد ؟!!!
محمد 10 مرداد 1386
مديريت سايت ظاهرا" عقده اي ديرينه با سوادكوه دارند كه اينطور درمقابل انعكاس يك خبر از تيترهاي درشت وحاشيه ساز استفاده ميكنند اصل صدافت ونقل قول رادر اخلال حرفه اي رعايت كنيد راههاي ديگري نيز درجهت جذب مخاطب ميباشد.
بچه سوادکوه 13 مرداد 1386
daste shoma dard nakond az in khabr.
in zirabiha 80 dars davi va zorgo hastan man khodam bache savadkuh hastam .
rastsh in nemikhand abe zieb be shirga bersad.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.